最近一直在聽這首歌,
平時開車也會大聲的唱..

很喜歡很喜歡,
那種,為了能見喜歡的人一面,
即使需要走上千里的路也不足惜...

我們是不是都失去了這種力氣??

---------------------------------------------------------

千里迢迢 A Thousand Miles

Making my way downtown Walking fast
走向市中心 走的很快
Faces passed And I’m home bound
一張張陌生的臉經過 而我是一個多麼愛家的人
Staring blankly ahead Just making my way
向前面空白的瞪著 走著我自己的路
Making my way Through the crowd
走著我自己的路 穿過人群
And I need you And I miss you And now I wonder....
而我需要你 我想念你 現在我在想...
If I could fall Into the sky
如果我可以墜入天空
Do you think time Would pass me by
時間是不是會從我身邊經過
’Cause you know I’d walk A thousand miles If I could Just see you Tonight
因為你知道我會走一千里的路,如果我今晚可以看到你…
It’s always times like these When I think of you And I wonder
當我想到你時 總是這種時候 而現在我在想..
If you ever Think of me
你是否曾經想過我
’Cause everything’s so wrong And I don’t belong Living in your Precious memories
因為每件事都不對 我不屬於你珍貴的回憶
And I, I Don’t want to let you know
我不想讓你知道
I, I Drown in your memory
我,我沉溺在你的回憶中
I, I Don’t want to let this go
我,我不想要讓它走
I, I Don’t....
我,我不要...
arrow
arrow
    全站熱搜

    小太陽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()